Hasta 12 cuotas

Envío gratis a todo el país

Conoce los tiempos y las formas de envío.

Disponible 5 días después de tu compra

+100

Ventas concretadas

No brinda buena atención

Entrega sus productos con demora

Medios de pago

Tarjetas de crédito y débito

¡Cuotas sin interés con bancos seleccionados!

Visa
American Express
Mastercard
Diners

Tarjetas de débito

Mastercard Débito
Visa Débito

Características del producto

Características principales

Título del libro
Reading in pairs
Autor
David Duran (Coord.)
Idioma
Español
Editorial del libro
Horsori
Edición del libro
1
Es kit
No
Tapa del libro
Blanda
Año de publicación
2016

Otras características

Cantidad de páginas
134
Altura
297 mm
Ancho
210 mm
Peso
369 g
Con realidad aumentada
No
Género del libro
Material didáctico
Tipo de narración
General
Colección del libro
Col·leccio Manuals
Edad mínima recomendada
0 años
Edad máxima recomendada
100 años
ISBN
9788415212799

Descripción

Título: Reading in pairs
Autor: David Duran (Coord.)
Editorial: Horsori
Colección: Col·lecció Manuals
Temática: Material didáctico
Edición: 1
Año de Edición: 2016
Número de páginas: 134
Peso: 369 gramos
Ancho: 210 milímetros
Alto: 297 milímetros
Formato: Rústica
Idioma: Castellano
ISBN: 9788415212799


Descripción:

Reading in pairs is an educational programme based on peer tutoring to improve the reading and speaking skills in English as a foreign language, in Primary and Secondary schools, particularly from 10 to 14 years old. Based on previous programmes (such as Leemos en pareja, a book that is also part of this series of publications), Reading in pairs organises students in pairs and makes the most of the difference in ability of the members, so that they both learn from each other. One of the students acts as the tutor, the person who helps their partner by facilitating the learning process, and the other fulfils the role of the tutee, who learns from the help offered by the tutor

The activities that go with this programme are based on authentic texts, and aim to help improve the participants’ fluency and reading comprehension in English. These activities also maximise the time the students are exposed to and can practice the language. There are also supporting resources, such as conversation scripts or guidelines, which encourage active listening, and the exchange of feedback between the members of the pair. Reading in pairs also encourages the involvement of the participants’ family members as a way to give the students more exposure to the language outside the classroom

This publication describes Reading in pairs in detail, and offers practical materials and resources for the students and their families. You can find the Audio File of each Activity Sheet in the GRAI webpage grupsderecerca uab cat/grai/. The objective of this book is to encourage teachers to put this programme into practice, and to adapt it to their students’ needs and profile




Tenga en cuenta que nuestros libros se imprimen bajo demanda de acuerdo a estándares de calidad consensuados con el Editor.

Preguntas y respuestas

¿Qué quieres saber?

Nadie ha hecho preguntas todavía. ¡Haz la primera!